افتتاح بنیاد کتاب مطهر به همت خیر بزرگوار جناب آقای سیّد مرتضی هاشمیان

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۳:۲۰ کد : ۶۱۹۱ ستاد توسعه
تعداد بازدید:۳۸۲
بنیاد کتاب مطهر به همت خیر "سید مرتضی هاشمیان" با حضور معاون حقوقی و امور مجلس و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان راه اندازی شد. رییس دانشگاه کاشان، از حضور خیرین در تمامی زمینه های علمی، آموزشی و پژوهشی این دانشگاه قدردانی کرد و گفت: توسعه علمی و فضاهای کالبدی این دانشگاه مرهون تلاشهای خیرین است. دکتر عباس کتابی اظهار داشت: به همت خیرین حدود 30 هزار متر مربع فضای آموزشی و کمک آموزشی در حال ساخت است. وی، بنیاد کتاب مطهر را در راستای تامین کتابهای مورد نیاز دانشجویان ذکر کرد و یادآورشد: در این بنیاد که با سرمایه اولیه 550 میلیون ریال راه اندازی شده است منابع علمی و تحقیقاتی و کتابهای مورد نیاز در اختیار دانشجویان قرار داده می شود. مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان نیز در این مراسم با تبریک روز استاد، جایگاه معلم را با ارزش دانست و گفت: طبق فرمایش حضرت محمد(ص)"بهترین صدقه تعلیم دادن به دیگران است". علی محمد الماسی، به تاسیس بنیاد کتاب مطهر در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: این بنیاد به همت خیر ارجمند سید مرتضی هاشمی تاسیس شده است. وی، هدف از تاسیس این بنیاد را تامین کتابهای مورد نیاز و دسترسی سریع دانشجویان به منابع علمی ذکر کرد و اظهار داشت: کتابها در این بنیاد به صورت امانت در اختیار دانشجویان قرار داده و در پایان ترم از آنها تحویل گرفته می شود. در این مراسم تفاهم نامه این بنیاد به امضاء رسید.

بنیاد کتاب مطهر به همت خیر "سید مرتضی هاشمیان" با حضور معاون حقوقی و امور مجلس و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان راه اندازی شد.

رییس دانشگاه کاشان، از حضور خیرین در تمامی زمینه های علمی، آموزشی و پژوهشی این دانشگاه قدردانی کرد و گفت: توسعه علمی و فضاهای کالبدی این دانشگاه مرهون تلاشهای خیرین است.

دکتر عباس کتابی اظهار داشت: به همت خیرین حدود 30 هزار متر مربع فضای آموزشی و کمک آموزشی در حال ساخت است.

وی، بنیاد کتاب مطهر را در راستای تامین کتابهای مورد نیاز دانشجویان ذکر کرد و یادآورشد: در این بنیاد که با سرمایه اولیه 550 میلیون ریال راه اندازی شده است منابع علمی و تحقیقاتی و کتابهای مورد نیاز در اختیار دانشجویان قرار داده می شود.

مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان نیز در این مراسم با تبریک روز استاد، جایگاه معلم را با ارزش دانست و گفت: طبق فرمایش حضرت محمد(ص)"بهترین صدقه تعلیم دادن به دیگران است".

علی محمد الماسی، به تاسیس بنیاد کتاب مطهر در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: این بنیاد  به همت خیر ارجمند سید مرتضی هاشمی تاسیس شده است.

وی، هدف از تاسیس این بنیاد را تامین کتابهای مورد نیاز و دسترسی سریع دانشجویان به منابع علمی ذکر کرد و اظهار داشت: کتابها در این بنیاد به صورت امانت در اختیار دانشجویان قرار داده و در پایان ترم از آنها تحویل گرفته می شود.

در این مراسم تفاهم نامه این بنیاد به امضاء رسید.


نظر شما :