اطلاع رسانی و تبلیغات ( برنامه)
اطلاع رسانی و تبلیغات :
- معرفی اهداف ، برنامه ها و عملکرد ستاد و بنیادها و مراکز وابسته برای درون و بیرون دانشگاه
- تعامل مناسب با رسانه ها در جهت تشویق و تقدیر از خیرین
- بهنگام سازی وب سایت و پرتال ستاد ، بنیادها و مراکز وابسته
- استفاده از ظرفیتهای جدید اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط مانند شبکه های مجازی
- ارتقاءوگسترش فرهنگ خیرخواهی ونیکوکاری با ابزار رسانه ای
- معرفی هوشمندانه خیرین با هدف الگوسازی و معرفی سرمایه های اجتماعی