توسعه علمی مرهون مشارکت خیرین آموزش عالی است

۰۶ آبان ۱۳۹۲ | ۱۵:۲۰ کد : ۶۱۹۶ ستاد توسعه
تعداد بازدید:۴۴۲
رئیس دانشگاه کاشان گفت: رشد علمی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون مشارکت خیرین در توسعه فضاهای آموزشی در دانشگاه هاست. دکتر عباس کتابی در مراسم افتتاح طرح های آموزشی و خدماتی دانشگاه کاشان، از تلاش و مشارکت خیرین در توسعه فضاهای آموزشی کمک آموزشی و رفاهی این دانشگاه قدردانی کرد و افزود: در عرصه کالبدی 12 هزار و 600 متر مربع فضای آموزشی و کمک آموزشی از سال گذشته به مجموعه فضاهای این دانشگاه افزوده شده است. وی به رتبه نخست مشارکت خیرین این دانشگاه در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: خیرین گرانقدر علاوه بر کمک به توسعه فضاهای کالبدی در توسعه فعالیت های پژوهشی این دانشگاه نیز نقش به سزایی داشته اند. وی به ایجاد بنیاد نخبگان سعیدی و بنیاد کتاب مطهر اشاره کرد و گفت: بنیاد نخبگان سعیدی که به همت برداران سعیدی تاسیس شده از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی نخبگان حمایت و زمینه شکوفایی و هدایت استعدادهای درخشان علمی و فناوری از طریق ارائه کمک ها و خدمات حمایتی مادی و معنوی به نخبگان، پژوهشگران و کارآفرینان را فراهم می آورد. رئیس دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: بنیاد کتاب مطهر نیز که به همت افراد نیکوکار مرتضی هاشمیان و مهدی کتابچی تاسیس شده در راستای تامین کتاب مورد نیاز برای دانشجویان و ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی تاسیس شده است. رئیس دانشگاه کاشان، توسعه علمی را مایه مباهات و افتخار برای نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: اگر بخواهیم در تمامی عرصه ها به خصوص نظام مدیریتی پیشرفت داشته باشیم بایستی از طریق علم و فناوری صورت پذیرد. عضو هیات علمی گروه معارف دانشگاه کاشان نیز در این مراسم با قدردانی از کمک خیرین در توسعه فضاهای علمی افزود: شما خیرین باید خدا را شاکر باشید که رافت خود را در ضمیر شما متجلی کرده است. دکتر فهیمی تبار خاطر نشان کرد: افرادی که سرمایه خود را در راستای ارتقاء علمی و انسانیت اهدا می کند اجر و سعادت اخروی را پاداش خواهند گرفت. وی سخی بودن را یکی از صفات بارز انسان دانست و گفت: خدواند انسان سخاوتمند را هدایتگری و او را به سرمنزل مقصود می رساند. دکتر فهیمی تبار، علم را یکی از ابزارهای حیات انسانی برشمرد و اظهار داشت: جهل انسانیت را دفع و نابود می سازد. در این مراسم به جمعی از خیرین الواح تقدیری از سوی معاون اداری مالی و توسعه منابع و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اهدا شد.

رئیس دانشگاه کاشان گفت: رشد علمی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون مشارکت خیرین در توسعه فضاهای آموزشی در دانشگاه هاست.

دکتر عباس کتابی در مراسم افتتاح طرح های آموزشی و خدماتی دانشگاه کاشان، از تلاش و مشارکت خیرین در توسعه فضاهای آموزشی کمک آموزشی و رفاهی این دانشگاه قدردانی کرد و افزود: در عرصه کالبدی 12 هزار و 600 متر مربع فضای آموزشی و کمک آموزشی از سال گذشته به مجموعه فضاهای این دانشگاه افزوده شده است.


 

وی به رتبه نخست مشارکت خیرین این دانشگاه در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: خیرین گرانقدر علاوه بر کمک به توسعه فضاهای کالبدی در توسعه فعالیت های پژوهشی این دانشگاه نیز نقش به سزایی داشته اند.

وی به ایجاد بنیاد نخبگان سعیدی و بنیاد کتاب مطهر اشاره کرد و گفت: بنیاد نخبگان سعیدی که به همت برداران سعیدی تاسیس شده از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی نخبگان حمایت و زمینه شکوفایی و هدایت استعدادهای درخشان علمی و فناوری از طریق ارائه کمک ها و خدمات حمایتی مادی و معنوی به نخبگان، پژوهشگران و کارآفرینان را فراهم می آورد.

رئیس دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: بنیاد کتاب مطهر نیز که به همت افراد نیکوکار مرتضی هاشمیان و مهدی کتابچی تاسیس شده در راستای تامین کتاب مورد نیاز برای دانشجویان و ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی تاسیس شده است.

رئیس دانشگاه کاشان، توسعه علمی را مایه مباهات و افتخار برای نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: اگر بخواهیم در تمامی عرصه ها  به خصوص نظام مدیریتی پیشرفت داشته باشیم بایستی از طریق علم و فناوری صورت پذیرد.

عضو هیات علمی گروه معارف دانشگاه کاشان نیز در این مراسم با قدردانی از کمک خیرین در توسعه فضاهای علمی افزود: شما خیرین باید خدا را شاکر باشید که رافت خود را در ضمیر شما متجلی کرده است.

دکتر فهیمی تبار خاطر نشان کرد: افرادی که سرمایه خود را در راستای ارتقاء علمی و انسانیت اهدا می کند اجر و سعادت اخروی را پاداش خواهند گرفت.

وی سخی بودن را یکی از صفات بارز انسان دانست و گفت: خدواند انسان سخاوتمند را هدایتگری و او را به سرمنزل مقصود می رساند.

دکتر فهیمی تبار، علم را یکی از ابزارهای حیات انسانی برشمرد و اظهار داشت: جهل انسانیت را دفع و نابود می سازد.

در این مراسم به جمعی از خیرین الواح تقدیری از سوی معاون اداری مالی و توسعه منابع و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اهدا شد.

 


نظر شما :