امام جمعه کاشان: مشارکت خیرین در ساخت فضاهای آموزشی منشاء اقتدار علمی است

۰۶ آبان ۱۳۹۲ | ۱۵:۱۸ کد : ۶۱۹۷ ستاد توسعه
تعداد بازدید:۳۹۷
امام جمعه کاشان: مشارکت خیرین در ساخت فضاهای آموزشی منشاء اقتدار علمی است نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: مشارکت خیرین در ساخت فضاهای آموزشی در دانشگاه ها توسعه علمی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به همراه دارد. آیت الله عبدالنبی نمازی، در مراسم افتتاح طرح های آموزشی دانشگاه کاشان در مسجد این دانشگاه حضور خیرین را در تمامی عرصه ها حایز اهمیت دانست و افزود: انسان باید سرمایه های مادی و معنوی که خدواند به صورت ودیعه در اختیار او قرار داده، بداند که چگونه از آن استفاده کند . وی خدمت به مردم را عبادت دانست و اظهار داشت: کمک‌های خیرین نقش مهمی در کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی دارد. عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: دانش آموزی و دانشجوی علاقمند به تحصیلی که به دلیل نداشتن توان مالی از ادامه تحصیل محروم می ماند خسارت زیادی به جامعه وارد می کند. آیت الله نمازی به دانشجویان توصیه کرد: تا به خوبی از فرصت ها استفاده کنند و درس را برای دانشمند شدن بخوانند. امام جمعه کاشان، به جنگ علمی در دنیا اشاره کرد و یادآورشد: آن چیزی که مایه سربلندی است عالم بودن است .

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: مشارکت خیرین در ساخت فضاهای آموزشی در دانشگاه ها توسعه علمی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به همراه دارد.

آیت الله عبدالنبی نمازی، در مراسم افتتاح طرح های آموزشی دانشگاه کاشان در مسجد این دانشگاه حضور خیرین را در تمامی عرصه ها حایز اهمیت دانست و افزود: انسان باید سرمایه های مادی و معنوی که خدواند به صورت ودیعه در اختیار او قرار داده، بداند که چگونه از آن استفاده کند .

وی خدمت به مردم را عبادت دانست و اظهار داشت: کمک‌های خیرین نقش مهمی در کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: دانش آموزی و دانشجوی علاقمند به تحصیلی که به دلیل نداشتن توان مالی از ادامه تحصیل محروم می ماند خسارت زیادی به جامعه وارد می کند.

آیت الله نمازی به دانشجویان توصیه کرد: تا به خوبی از فرصت ها استفاده کنند و درس را برای دانشمند شدن بخوانند.

امام جمعه کاشان، به جنگ علمی در دنیا اشاره کرد و یادآورشد: آن چیزی که مایه سربلندی است عالم بودن است .


نظر شما :