سه طرح آموزشی – خدماتی در دانشگاه کاشان به بهره برداری رسید

۰۶ آبان ۱۳۹۲ | ۱۵:۲۰ کد : ۶۱۹۸ ستاد توسعه
تعداد بازدید:۵۰۴
سه طرح آموزشی – خدماتی در دانشگاه کاشان به بهره برداری رسید همزمان با سالروز میلاد امام هادی(ع) و عید سعید غدیر خم سه پروژه آموزشی خدماتی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و جمعی از خیرین در دانشگاه کاشان به بهره برداری رسید. رئیس دانشگاه کاشان، افتتاح پژوهشکده علوم و فناوری نانو را از جمله این طرح ها ذکر کرد و افزود: این پژوهشکده که نخستین و بزرگترین ساختمان نانو در کشور است با زیر بنای 4700 متر مربع در سه طبقه با دارا بودن کلاس، آزمایشگاه و اتاق اداری و امکانات سرمایشی و گرمایشی فن کویل ساخته شده است. دکتر عباس کتابی اظهار داشت: برای تکمیل و بهره برداری از این طرح 35 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است. وی بهره برداری از خوابگاه علیرضا عصار کاشانی را از دیگر طرح ها برشمرد و خاطر نشان کرد: این طرح نیز با زیربنای یک هزارو 100 متر مربع با 720 میلیون تومان اعتبار ساخته شده است. رئیس دانشگاه کاشان یادآورشد: این خوابگاه با ظرفیت 20 واحد خوابگاهی در یک طبقه ساخته و از امکانات سیستم سرمایشی و گرمایشی پکیچ و کولر برخوردار است. دکتر کتابی به گشایش بنیاد کتاب مطهر اشاره کرد و افزود: این کتابخانه بنیاد نیز به اهتمام خیرین سید مرتضی هاشمیان و مهدی کتابجی تجهیز شده است. به گفته وی این خیرین تاکنون به ارزش 500 میلیون ریال کتاب برای این بنیاد خریداری کرده اند و قرار است سالیانه 200 میلیون کتاب خریداری و در اختیار این بنیاد قرار دهند. کتابی، مشارکت در تکمیل پروژه پردیس شهدای دانشگاه یادبود شهید بزرگوار امیر منصور مازوچی به همت خیرین گرانقدر خانواده های مسچی و مازوچی را از دیگر طرح ها ذکر کرد و یادآورشد: این طرح نیز با زیربنای یک هزار و 200 متر مربع با مشارکت خیرین ساخته می شود.
سه طرح آموزشی – خدماتی در دانشگاه کاشان به بهره برداری رسید
 

 همزمان با سالروز میلاد امام هادی(ع) و عید سعید غدیر خم سه پروژه آموزشی خدماتی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و جمعی از خیرین در دانشگاه کاشان به بهره برداری رسید.


رئیس دانشگاه کاشان، افتتاح پژوهشکده علوم و فناوری نانو را از جمله این طرح ها ذکر کرد و افزود: این پژوهشکده که نخستین و بزرگترین ساختمان نانو در کشور است با زیر بنای 4700 متر مربع در سه طبقه با دارا بودن کلاس، آزمایشگاه و اتاق اداری و امکانات سرمایشی و گرمایشی فن کویل ساخته شده است.

دکتر عباس کتابی اظهار داشت: برای تکمیل و بهره برداری از این طرح 35 میلیارد ریال  از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

 وی بهره برداری از خوابگاه علیرضا عصار کاشانی را از دیگر طرح ها برشمرد و خاطر نشان کرد: این طرح نیز با زیربنای یک هزارو 100 متر مربع با 720 میلیون تومان اعتبار ساخته شده است.

رئیس دانشگاه کاشان یادآورشد: این خوابگاه با ظرفیت 20 واحد خوابگاهی در یک طبقه ساخته و از امکانات سیستم سرمایشی و گرمایشی پکیچ و کولر برخوردار است.

دکتر کتابی به گشایش بنیاد کتاب مطهر اشاره کرد و افزود: این کتابخانه بنیاد نیز به اهتمام خیرین سید مرتضی هاشمیان و مهدی کتابجی تجهیز شده است.

به گفته وی این خیرین تاکنون به ارزش 500 میلیون ریال کتاب برای این بنیاد خریداری کرده اند و قرار است سالیانه 200 میلیون کتاب خریداری و در اختیار این بنیاد قرار دهند.

کتابی، مشارکت در تکمیل پروژه پردیس شهدای دانشگاه یادبود شهید بزرگوار امیر منصور مازوچی به همت خیرین گرانقدر خانواده های مسچی و مازوچی را از دیگر طرح ها ذکر کرد و یادآورشد: این طرح نیز با زیربنای یک هزار و 200 متر مربع با مشارکت خیرین ساخته می شود.

 

 

نظر شما :