دیدار خیرین دانشگاه ساز شهر کاشان با سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای

۲۸ فروردین ۱۳۹۳ | ۱۲:۵۶ کد : ۶۱۹۹ انتصابات جدید وزارت علوم تحقیقات وفن آوری
تعداد بازدید:۴۲۵
باسمه تعالی روز سه شنبه مورخ 26/01/93 مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین دانشگاه ساز شهر کاشان به همراه تعدادی از خیرین با دکتر شفیعی ؛سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای در محل سالن کنفرانس دانشگاه دیدار و گفتگو کردند . در این جلسه آقای دکتر شفیعی از برادران ابریشمی که برای ساخت پروژه ساختمانی آموزشکده فنی دختران کاشان به عنوان یک امر خیر اقدام کردند قدردانی بعمل آورد . آقای دکتر شفیعی به بومی سازی فضاهای آموزشی تأکید کرد و گفت : باید فضاهای مورد نظر به گونه ای طراحی و به مرحله اجراء گذاشته شوند که نیاز و آینده هر منطقه مد نظر قرار گیرد و رشته های جدید هم باید با لحاظ زمینه های موجود هر منطقه ،توسعه یابد .راه اندازی رشته هایی از قبیل فرش ،جهانگردی و معماری که سابقه ی فرهنگی آن رشته ها در کاشان وجود دارد باید در دستور کار قرار گیرد . لازم به ذکر است برادران ابریشمی برای احداث آموزشکده مذکور،اعتباری بالغ بر پنجاه میلیارد ریال تقبل کردند که در اجرای پروژه به توصیه های مورد نظر رییس دانشگاه پرداخته خواهد شد .این خیرین جوان حمایت هرچه بیشتر دانشگاه را برای اجرای پروژه خواستار شدند .

باسمه تعالی

روز سه شنبه مورخ 26/01/93 مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین دانشگاه ساز شهر کاشان به همراه تعدادی از خیرین  با دکتر شفیعی ؛سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای در محل سالن کنفرانس دانشگاه دیدار و گفتگو کردند  .
در این جلسه آقای دکتر شفیعی از برادران ابریشمی که برای ساخت پروژه ساختمانی آموزشکده فنی دختران کاشان به عنوان یک امر خیر اقدام کردند قدردانی بعمل آورد .
آقای دکتر شفیعی به بومی سازی فضاهای آموزشی تأکید کرد و گفت : باید فضاهای مورد نظر به گونه ای طراحی و به مرحله اجراء گذاشته شوند که نیاز و آینده هر منطقه مد نظر قرار گیرد و رشته های جدید  هم باید با لحاظ زمینه های موجود هر منطقه ،توسعه یابد .راه اندازی رشته هایی از قبیل فرش ،جهانگردی و معماری که سابقه ی فرهنگی آن رشته ها در کاشان وجود دارد باید در دستور کار قرار گیرد .
  لازم به ذکر است برادران ابریشمی برای احداث آموزشکده مذکور،اعتباری بالغ بر پنجاه میلیارد ریال تقبل کردند که در اجرای پروژه به توصیه های مورد نظر رییس دانشگاه پرداخته خواهد شد .این خیرین جوان حمایت هرچه بیشتر دانشگاه را برای اجرای پروژه خواستار شدند .


نظر شما :