جلسه ستاد توسعه دانشگاه با برادران آرزه گر

۳۰ فروردین ۱۳۹۳ | ۱۵:۱۸ کد : ۶۲۰۰ انتصابات جدید وزارت علوم تحقیقات وفن آوری
تعداد بازدید:۶۸۹
جلسه ستاد توسعه دانشگاه کاشان با برادران آرزه گر در روز پنجشنبه 28/1/93 در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد. دکتر ساداتی نژاد در این نشست اظهار داشت: حضور خیرین در دانشگاه کاشان یک اثر ساخت و سازی دارد که البته مایه افتخار این دانشگاه در ایران است و یک اثر دیگری نیز دارد که شاید دیده نشود ولی قابل لمس و حس است و باعث شده اتفاقات بزرگی خلق شود و همین حضور خیرین و به برکت این حضور، تاثیر بسزایی در حال و هوای دانشجو دارد. وی با بیان اینکه، هر مراسم کلنگ زنی و افتتاحیه اثر امر به معروفی آن از خیلی کارهای دیگر بیشتر است اظهار داشت:این در عمل حس شده و تجربه شده است و دانشجو نیز احساس مسئولیت بیشتری دارد چرا که در مکانی درس می خواند و علم می آموزد که برآمده از نیتی خیر است و این از میلیاردها پول اثر و ارزشش بیشتر است و اینها از لطف خیرین و عنایت خدواند است که به دانشگاه کاشان شده است. دکتر فهیمی تبار نیز در این نشست با اشاره به روایت "اهل الخیر لایموت" اهل خیر نمی میرند و نیز "نکتب ما قدموا و آثارهم" آنچه عمل کردند می نویسم و آثار آن را، افزود: انفاق انسان را به سرمنزل مقصود می رساند. وی اظهار داشت: دانشجویی که از دانشگاه کاشان فارغ التحصیل می شود این آثار خیر و برکت خیرین در ذهن وی ماندگار می شود و خود را مدیون می داند. دکتر فهیمی تبار خاطر نشان کرد: در دنیایی که عصر لذت جویی است عده ای به کار خیر رو می آورند و این مانند کار انبیاست و کار بسیار بزرگی است. مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان نیز در این نشست گزارشی از ستاد توسعه این دانشگاه ارائه و خاطره ای از برادران آرزه گر در ساخت مدارس بیان داشت.
جلسه ستاد توسعه دانشگاه کاشان با برادران آرزه گر در روز پنجشنبه 28/1/93 در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر ساداتی نژاد در این نشست اظهار داشت: حضور خیرین در دانشگاه کاشان یک اثر ساخت و سازی دارد که البته مایه افتخار این دانشگاه  در ایران است و یک اثر دیگری نیز دارد که شاید دیده نشود ولی قابل لمس و حس است و باعث شده اتفاقات بزرگی خلق شود و همین حضور خیرین و به برکت این حضور،  تاثیر بسزایی در حال و هوای دانشجو دارد.

وی با بیان اینکه، هر مراسم کلنگ زنی و افتتاحیه اثر امر به معروفی آن از خیلی کارهای دیگر بیشتر است اظهار داشت:این در عمل حس شده و تجربه شده است و دانشجو نیز احساس مسئولیت بیشتری دارد چرا که در مکانی درس می خواند و علم می آموزد که برآمده از نیتی خیر است و این از میلیاردها پول اثر و ارزشش بیشتر است و اینها از لطف خیرین و عنایت خدواند است که به دانشگاه کاشان شده است.

دکتر فهیمی تبار نیز در این نشست با اشاره به روایت "اهل الخیر لایموت" اهل خیر نمی میرند و نیز "نکتب ما قدموا و آثارهم" آنچه عمل کردند می نویسم و آثار آن را، افزود: انفاق انسان را به سرمنزل مقصود می رساند.

وی اظهار داشت: دانشجویی که از دانشگاه کاشان فارغ التحصیل می شود این آثار خیر و برکت خیرین در ذهن وی ماندگار می شود و خود را مدیون می داند.

دکتر فهیمی تبار خاطر نشان کرد: در دنیایی که عصر لذت جویی است عده ای به کار خیر رو می آورند و این مانند کار انبیاست و کار بسیار بزرگی است.

مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان نیز در این نشست گزارشی از ستاد توسعه این دانشگاه ارائه و خاطره ای از برادران آرزه گر در ساخت مدارس بیان داشت.

 


نظر شما :