بزرگداشت بانوان خیر دانشگاه کاشان

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۵:۲۶ کد : ۶۲۰۳ انتصابات جدید وزارت علوم تحقیقات وفن آوری
تعداد بازدید:۴۸۱
به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، مراسم بزرگداشتی از بانوان خیر دانشگاه کاشان از سوی ستاد توسعه خیرین این دانشگاه برگزار شد. سرپرست دانشگاه کاشان در این مراسم، حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی شایسته برای تمام بانوان عالم ذکر کرد و اظهار داشت: فاطمه زهرا (س) به عنوان نمونه یک بانوی کامل، در همه ابعاد زندگی می تواند الگوی زنان کشور باشد. دکترعباس زراعت، روحیه انفاق و از خودگذشتگی و ایثار را از مهمترین خصوصیات بارز خاندان حضرت فاطمه زهرا(س) بیان داشت و افزود: انفاق حضرت خدیجه مادر حضرت فاطمه زهرا(س) سبب نظم گرفتن جهان شد و اگر کمک های این بانوی بزرگوار نبود اسلام رشد و توسعه نمی یافت. وی خاطر نشان کرد: افتخار و اقتدار اسلام، امروز در گرو کمک های این بانوی خیر بزرگوار صدر اسلام است. وی از مشارکت بانوان و همسران خیرین دانشگاه کاشان در توسعه علمی این دانشگاه قدردانی کرد و افزود: از زمان ورود خیرین به دانشگاه کاشان معنویت خاصی در دانشگاه شکل گرفته است. سرپرست دانشگاه کاشان از بانوان خیر خواست تا دانشجویان این دانشگاه را فرزندان خود دانسته و یادآورشد: هر حمایتی که از طرف شماها به این دانشجویان بشود در حکم این است که به فرزندانتان کمک شده است. عضو هیات علمی وگروه معارف اسلامی و عضو ستاد توسعه دانشگاه کاشان نیز در این مراسم با تبریک روز میلاد حضرت فاطمه زهرا و روز زن افزود: قناعت و انفاق از مهترین خصوصیات حضرت فاطمه زهرا(س) بود. دکتر فهیمی تبار با بیان اینکه حقیقت کهنه نمی شود اظهار داشت: آینده کشور ساخته نمی شود مگر با اخلاق، ایثار و گذشت. وی خوبی را فراتر از زمان بیان داشت و افزود: افرادی که خوبی کنند ماندگار می شوند و هرگز نمی میرند. وی اخلاص را از دیگر فضایل اخلاقی حضرت فاطمه زهرا(س) ذکر کرد و گفت: اگر مخلص باشیم خدواند با ما همراه خواهد بود. دکتر فهیمی تبار از بانوان خیر خواست تا همچون گذشته تعامل و حمایت های خود را از دانشگاه کاشان دریغ نکنند و نسل جوان را یاری رسانند. مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان نیز از در این مراسم با تبریک روز زن و قدردانی از پشتیبانی بانوان خیر به این دانشگاه افزود: بانوان نقش مهمی را در کمک به رشد و تعالی این دانشگاه و توسعه علمی دانشجویان می توانند داشته باشند. علی محمد الماسی از بانوان خواست تا با تشکیل کمیته بانوان، ستاد توسعه این دانشگاه را یاری رسانند. در این مراسم از بانوان خیرین دانشگاه کاشان با اهدا الواح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، مراسم بزرگداشتی از بانوان خیر دانشگاه کاشان از سوی ستاد توسعه خیرین این دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه کاشان در این مراسم، حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی شایسته برای تمام بانوان عالم ذکر کرد و اظهار داشت: فاطمه زهرا (س) به عنوان نمونه یک بانوی کامل، در همه ابعاد زندگی می تواند الگوی زنان کشور باشد.

دکترعباس زراعت، روحیه انفاق و از خودگذشتگی و ایثار را از مهمترین خصوصیات بارز  خاندان حضرت فاطمه زهرا(س) بیان داشت و افزود: انفاق حضرت خدیجه مادر حضرت فاطمه زهرا(س) سبب نظم گرفتن جهان شد و اگر کمک های این بانوی بزرگوار نبود اسلام رشد و توسعه نمی یافت.

وی خاطر نشان کرد: افتخار و اقتدار اسلام، امروز در گرو کمک های این بانوی خیر بزرگوار صدر اسلام است.

وی از مشارکت بانوان و همسران خیرین دانشگاه کاشان در توسعه علمی این دانشگاه قدردانی کرد و افزود: از زمان ورود خیرین به دانشگاه کاشان معنویت خاصی در دانشگاه شکل گرفته است.

سرپرست دانشگاه کاشان از بانوان خیر خواست تا دانشجویان این دانشگاه را فرزندان خود دانسته و یادآورشد: هر حمایتی که از طرف شماها به این دانشجویان بشود در حکم این است که به فرزندانتان کمک شده است.

عضو هیات علمی وگروه معارف اسلامی و عضو ستاد توسعه دانشگاه کاشان نیز در این مراسم با تبریک روز میلاد حضرت فاطمه زهرا و روز زن افزود: قناعت و انفاق از مهترین خصوصیات حضرت فاطمه زهرا(س) بود.

دکتر فهیمی تبار با بیان اینکه حقیقت کهنه نمی شود اظهار داشت: آینده کشور ساخته نمی شود مگر با اخلاق، ایثار و گذشت.

وی خوبی را فراتر از زمان بیان داشت و افزود: افرادی که خوبی کنند ماندگار می شوند و هرگز نمی میرند.

وی اخلاص را از دیگر فضایل اخلاقی حضرت فاطمه زهرا(س)  ذکر کرد و گفت: اگر مخلص باشیم خدواند با ما همراه خواهد بود.

دکتر فهیمی تبار از بانوان خیر خواست تا همچون گذشته تعامل و حمایت های خود را از دانشگاه کاشان دریغ نکنند و نسل جوان را یاری رسانند.

مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان نیز از در این مراسم با تبریک روز زن و قدردانی از پشتیبانی بانوان خیر به این دانشگاه افزود: بانوان نقش مهمی را در کمک به رشد و تعالی این دانشگاه و توسعه علمی دانشجویان می توانند داشته باشند.

علی محمد الماسی از بانوان خواست تا با تشکیل کمیته بانوان، ستاد توسعه این دانشگاه را یاری رسانند.

در این مراسم از بانوان خیرین دانشگاه کاشان با اهدا الواح تقدیر و هدیه تجلیل شد.


نظر شما :