دفتر روابط بین الملل خیرین در دانشگاه ایجاد می شود

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۵:۲۸ کد : ۶۲۰۴ انتصابات جدید وزارت علوم تحقیقات وفن آوری
تعداد بازدید:۳۸۶
سرپرست دانشگاه کاشان از تشکیل دفتر روابط بین الملل خیرین در این دانشگاه خبر داد. دکتر عباس زراعت در دیدار با دکتر سید علی ضیایی یکی از خیرین اظهار داشت: ایجاد این دفتر، نقش بسزایی در ارتباط و تعامل هرچه بیشتر دانشگاه با دیگر کشورها در راستای توسعه علمی دارد. وی از دکتر ضیایی خواست تا مسئولیت این دفتر را بعهده داشته تا زمینه ارتقاء و توسعه دانشگاه را در تمامی بخش های مختلف دانشگاه شاهد باشیم. سرپرست دانشگاه کاشان به پتانسیل های این دانشگاه در زمینه های نیروی انسانی و تعداد دانشکده ها و رشته های مختلف اشاره کرد و افزود: همراهی و مشارکت مردم و خیرین می تواند شور و انگیزه و رغبت بیشتری را در بین دانشجویان به تحصیل فراهم کند و دانشگاه را به اهداف افق 1404این دانشگاه نزدیک سازد. دکتر ضیایی نیز در این نشست به تشکیل انجمن ایران و مالزی و راه اندازی کمیسیون آموزشی و ایجاد شورای بازرگانی ایران و سوئیس اشاره کرد و افزود: با توجه به پتانسیل بالقوه دانشگاه کاشان در تمامی زمینه ها، با ایجاد این دفتر و راه اندازی دوره های کوتاه مدت و بلند مدت آموزشی می توان تبادل بین استاد و دانشجو ارتباط جوانان را با صنعت و با دیگر کشورها فراهم کرد.

سرپرست دانشگاه کاشان از تشکیل دفتر روابط بین الملل خیرین در این دانشگاه خبر داد.

دکتر عباس زراعت در دیدار با دکتر سید علی ضیایی یکی از خیرین اظهار داشت: ایجاد این دفتر، نقش بسزایی در ارتباط و تعامل هرچه بیشتر دانشگاه با دیگر کشورها در راستای توسعه علمی دارد.

وی از دکتر ضیایی خواست تا مسئولیت این دفتر را بعهده داشته تا زمینه ارتقاء و توسعه دانشگاه را در تمامی بخش های مختلف دانشگاه شاهد باشیم.

سرپرست دانشگاه کاشان به پتانسیل های این دانشگاه در زمینه های نیروی انسانی و تعداد دانشکده ها و رشته های مختلف اشاره کرد و افزود: همراهی و مشارکت مردم و خیرین می تواند شور و انگیزه و رغبت بیشتری را در بین دانشجویان به تحصیل فراهم کند و دانشگاه را به اهداف افق 1404این دانشگاه نزدیک سازد.

دکتر ضیایی نیز در این نشست به تشکیل انجمن ایران و مالزی و راه اندازی کمیسیون آموزشی و ایجاد شورای بازرگانی ایران و سوئیس اشاره کرد و افزود: با توجه به پتانسیل بالقوه دانشگاه کاشان در تمامی زمینه ها، با ایجاد این دفتر و راه اندازی دوره های کوتاه مدت و بلند مدت آموزشی می توان تبادل بین استاد و دانشجو ارتباط جوانان را با صنعت و با دیگر کشورها فراهم کرد.


نظر شما :