اعطای بیش از دو میلیارد ریال صندوق قرض الحسنه دانشجویی فاطمه الزهرا(س) تسهیلات به دانشجویان

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰ کد : ۶۲۰۵ انتصابات جدید وزارت علوم تحقیقات وفن آوری
تعداد بازدید:۵۸۹
مدیر عامل صندوق قرض الحسنه دانشجویی فاطمه الزهرا(س) دانشگاه کاشان گفت: سال گذشته 2,196,052,500 ریال تسهیلات به 851 نفر دانشجو اعطا گردیده است. محمد مؤتمن اظهار داشت: این میزان تسهیلات در قالب وام های قرض الحسنه، ازدواج، شرافتی و شاهد و ایثارگر به دانشجویان ارائه شده است. وی افزود: در سال گذشته یک میلیارد و 783 میلیون و 977 هزار و 500 ریال وام قرض الحسنه به 749 دانشجو و 296 میلیون ریال نیز وام ازدواج به 50 نفر دانشجو پرداخت شد. وی به پرداخت بیش از 73 میلیون ریال وام شرافتی به 40 دانشجوی این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین این صندوق 43 میلیون ریال وام شاهد و ایثارگر را به 12 دانشجو اعطاء کرده است. مدیر عامل صندوق قرض الحسنه دانشجویی فاطمه الزهرا(س) دانشگاه کاشان افزود: علاوه بر این میزان تسهیلات، این صندوق به دانشجویان وام خوابگاه و وام تغذیه نیز پرداخت کرده است. مؤتمن خاطر نشان کرد: با توجه به درخواست مکرر اساتید و کارکنان محترم دانشگاه در خصوص نحوه همیاری با صندوق قرض الحسنه فاطمه الزهرا(س)، ضمن اندیشیدن تمهیدات لازم، امیدواریم روزی شاهد مشارکت حداکثری عزیزان و غنای کافی صندوق باشیم.
مدیر عامل صندوق قرض الحسنه دانشجویی فاطمه الزهرا(س)  دانشگاه کاشان گفت: سال گذشته 2,196,052,500 ریال تسهیلات به 851 نفر دانشجو اعطا گردیده است.

محمد مؤتمن اظهار داشت: این میزان تسهیلات در قالب وام های قرض الحسنه، ازدواج، شرافتی و شاهد و ایثارگر به دانشجویان ارائه شده است.

وی افزود: در سال گذشته یک میلیارد و 783 میلیون و 977 هزار و 500 ریال وام قرض الحسنه به 749 دانشجو و 296 میلیون ریال نیز وام ازدواج به 50 نفر دانشجو پرداخت شد.

وی به پرداخت بیش از 73 میلیون ریال وام شرافتی به 40 دانشجوی این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین این صندوق 43 میلیون ریال وام شاهد و ایثارگر را به 12 دانشجو اعطاء کرده است.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه دانشجویی فاطمه الزهرا(س)  دانشگاه کاشان افزود: علاوه بر این میزان تسهیلات، این صندوق به دانشجویان وام خوابگاه و وام تغذیه نیز پرداخت کرده است.

مؤتمن خاطر نشان کرد: با توجه به درخواست مکرر اساتید و کارکنان محترم دانشگاه در خصوص نحوه همیاری با صندوق قرض الحسنه فاطمه الزهرا(س)، ضمن اندیشیدن تمهیدات لازم، امیدواریم روزی شاهد مشارکت حداکثری عزیزان و غنای کافی صندوق باشیم.


نظر شما :