اهداء یک دستگاه خودرو به دانشگاه توسط یکی از خیرین

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۱ کد : ۶۲۰۶ انتصابات جدید وزارت علوم تحقیقات وفن آوری
تعداد بازدید:۳۹۵
مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان، از اهداء یک دستگاه خودرو توسط یکی از خیرین به این دانشگاه خبر داد. علی محمد الماسی مشارکت خیرین این دانشگاه را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: خیرین در تمامی زمینه های علمی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی این دانشگاه مشارکت دارند. وی به فعالیت های خیرین در زمینه های تحقیقاتی و پژوهشی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: بنیاد نخبگان سعیدی و بنیاد کتاب مطهر در راستای حمایت بیشتر از دانشجویان به ارائه طرح های تحقیقاتی و پژوهشی و استفاده بهینه و دسترسی دانشجویان به منابع علمی تاسیس شده است. مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان از کلنگ زنی مرکز درمانی و مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان به همت یکی از خیرین خبر داد و اظهار داشت: این درمانگاه به مساحت 1400 متر مربع با مشارکت و حمایت مالی خیر آقای جعفرزاده در روز دوشنبه 15 اردیبهشت ماه جاری، عملیات ساخت آن شروع می شود.

مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان، از اهداء یک دستگاه خودرو توسط یکی از خیرین به این دانشگاه خبر داد.

علی محمد الماسی مشارکت خیرین این دانشگاه را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت:  خیرین در تمامی زمینه های علمی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی این دانشگاه  مشارکت دارند.

وی به فعالیت های خیرین در زمینه های تحقیقاتی و پژوهشی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: بنیاد نخبگان سعیدی و بنیاد کتاب مطهر در راستای حمایت بیشتر از دانشجویان به ارائه طرح های تحقیقاتی و پژوهشی و استفاده بهینه و دسترسی دانشجویان به منابع علمی تاسیس شده است.

مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان از کلنگ زنی مرکز درمانی و مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان به همت یکی از خیرین خبر داد و اظهار داشت: این درمانگاه به مساحت 1400 متر مربع با مشارکت و حمایت مالی خیر آقای جعفرزاده در روز دوشنبه 15 اردیبهشت ماه جاری، عملیات ساخت آن شروع می شود.  


نظر شما :