کمیته روابط بین الملل ستاد توسعه دانشگاه کاشان راه اندازی شد

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۸ کد : ۶۲۰۸ انتصابات جدید وزارت علوم تحقیقات وفن آوری
تعداد بازدید:۴۰۹
کمیته روابط بین الملل ستاد توسعه دانشگاه کاشان با مسئولیت دکتر سید علی ضیایی و با حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از خیرین طی مراسمی در این دانشگاه راه اندازی گردید. سرپرست دانشگاه کاشان در این مراسم افزود: با توجه به ارتباطاتی که دکتر ضیایی با ایرانیان خارج از کشور دارد سعی بر این است که با ایجاد این دفتر از حضور خیرین خارج از کشور در راستای توسعه علمی این دانشگاه استفاده گردد. دکتر عباس زراعت به پتانسیل های بالقوه این دانشگاه در زمینه های مختلف علمی نظیر دانشکده ها، پژوهشکده ها، آزمایشگاه ها و اعضای هیات علمی و نیروی انسانی توانمند این دانشگاه اشاره کرد و افزود: این پتانسیل ها زمینه مناسبی برای ارتباط و تعامل دانشگاه کاشان با ایرانیان داخل و خارج از کشور است. دکتر سید علی ضیایی نیز در این نشست به تاریخ درخشان کاشان اشاره کرد و افزود: علما و بزرگان، شاعران و تاریخ پر افتخار این شهر شهرت جهانی دارد. وی ابراز امیدواری کرد: تا با تاسیس این دفتر بتوانیم نخبگان علمی، فرهنگی و اقتصادی این منطقه فرهنگی کاشان را در اقصی نقاط دنیا معرفی کنیم. وی به حضور خیرین این شهر در عرصه های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: خیرین این شهر زبانزد عام خاص است و منشاء اثر و صاحب نام هستند. دکتر ضیایی خاطر نشان کرد: امور بین الملل ستاد توسعه زمینه مناسبی برای برقراری ارتباط با نخبگان کاشانی خارج از کشور است. مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان نیز در این نشست، از حضور خیرین و مشارکت و حمایت های آنها به این ستاد قدردانی کرد و گفت: حضور شما خیرین دلگرمی و معنویت خاصی را به این ستاد و دانشگاه کاشان بخشیده است. علی محمد الماسی از خیرین نیکوکار خواست تا این دانشگاه را همچون خانه خود و دانشجویان را به مانند فرزندان خود بدانند و حمایت هایشان را از این دانشگاه دریغ نکنند تا شاهد ارتقاء توسعه علمی وفرهنگی این دانشگاه باشیم.

کمیته روابط بین الملل ستاد توسعه دانشگاه کاشان با مسئولیت دکتر سید علی ضیایی و با حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از خیرین طی مراسمی در این دانشگاه  راه اندازی گردید.

 سرپرست دانشگاه کاشان در این مراسم افزود: با توجه به ارتباطاتی که دکتر ضیایی با ایرانیان خارج از کشور دارد سعی بر این است که با ایجاد این دفتر از حضور خیرین خارج از کشور در راستای توسعه علمی این دانشگاه استفاده گردد.

دکتر عباس زراعت به پتانسیل های بالقوه این دانشگاه در زمینه های مختلف علمی نظیر دانشکده ها، پژوهشکده ها، آزمایشگاه ها و اعضای هیات علمی و نیروی انسانی توانمند این دانشگاه اشاره کرد و افزود: این پتانسیل ها زمینه مناسبی برای ارتباط و تعامل دانشگاه کاشان با ایرانیان داخل و خارج از کشور است.

دکتر سید علی ضیایی نیز در این نشست به تاریخ درخشان کاشان اشاره کرد و افزود: علما و بزرگان، شاعران  و تاریخ پر افتخار این شهر شهرت جهانی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: تا با تاسیس این دفتر بتوانیم نخبگان علمی، فرهنگی و اقتصادی این منطقه فرهنگی کاشان را در اقصی نقاط دنیا معرفی کنیم.

وی به حضور خیرین این شهر در عرصه های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: خیرین این شهر زبانزد عام خاص است و منشاء اثر و صاحب نام هستند.     

دکتر ضیایی خاطر نشان کرد: امور بین الملل ستاد توسعه زمینه مناسبی برای برقراری ارتباط با نخبگان کاشانی خارج از کشور است.

مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان نیز در این نشست، از حضور خیرین و مشارکت و حمایت های آنها به این ستاد قدردانی کرد و گفت: حضور شما خیرین  دلگرمی و معنویت خاصی را به این ستاد  و دانشگاه کاشان بخشیده است.

علی محمد الماسی از خیرین نیکوکار خواست تا این دانشگاه را همچون خانه خود و دانشجویان را به مانند فرزندان خود بدانند و حمایت هایشان را از این دانشگاه دریغ نکنند تا شاهد ارتقاء توسعه علمی وفرهنگی این دانشگاه باشیم.

 

نظر شما :