حضور فعال خیّرین در جلسات هیئت مدیره ستاد توسعه دانشگاه در شروع سال تحصیلی جدید

۲۱ آبان ۱۳۹۳ | ۱۱:۵۴ کد : ۶۲۱۱ انتصابات جدید وزارت علوم تحقیقات وفن آوری
تعداد بازدید:۴۴۸
مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان گفت: در راستای توسعه فعالیت ها و جذب مشارکت های مردمی ستاد توسعه دانشگاه میزبان حضور فعال خیّرین در جلسات متعدد بوده است. علی محمد الماسی حضور سردار حسین آبادی عضو بنیاد برکت را از جمله خیرین دانست و افزود: این بنیاد موسسه ای اجتماعی، اقتصادی و عام المنفعه و وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که با هدف، توسعه فرهنگ کار و تولید از طریق مشارکت و حمایت از کارآفرینان برای رونق اقتصادی و خلق فرصت های شغلی و کارآفرینی و همچنین اجرای پروژه های محرومیت زدایی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور راه اندازی شده است. سردار حسین آبادی در جمع اعضای ستاد توسعه دانشگاه کاشان، اظهار داشت: بنیاد برکت در فعالیت پنج ساله خود از بدو تاسیس تاکنون موفق به اجرای 140 طرح توانمند سازی اقتصادی از طریق مشارکت با کارآفرینان، احداث 408 مدرسه، ساخت 306 مسجد و حسینیه، 111 پروژه برق رسانی و 284 پروژه آبرسانی روستایی، احداث 360 کیلومتر جاده و ساخت 950 واحد مسکن برای محرومان و ... شده است. وی ابراز امیدواری کرد: تا با استفاده از ظرفیت های بنیاد و در سایه همکاری مشترک با دانشگاه کاشان، زمینه های جدیدی از گسترش خیریه فراهم گردد. وی فعالیت در خصوص ایجاد مرکز اتیسم در کاشان را جز فعالیت های آتی این بنیاد برشمرد. در این نشست دکتر فهیمی تبار عضو هیات مدیره ستاد توسعه دانشگاه کاشان نیز خواست تا بنیاد برکت در راستای شناساندن دانشگاه به صاحبان صنایع و ارتباط و تعامل بیشتر با آنان دانشگاه را یاری نماید. وی از حضور آقای پورمحمدیان مدیر عامل شرکت نساجی نخ نگارستان و عضو هیأت امنا شهرک صنعتی راوند نیز در این دانشگاه خبر داد و افزود: قرار است تا هیأت امناء شهرک صنعتی راوند نیز در راستای تامین یکی از نیازهای دانشگاه کاشان یاری نموده و سرمایه گذاری نمایند. وی همچنین به حضور سرکار خانم زیبا تفضلی دختر زنده یاد ارباب حسن تفضلی پدر صنعت نساجی ایران در نشست های ستاد توسعه دانشگاه کاشان اشاره کرد و افزود: در این نشست این خیر بزرگوار ضمن یادآوری خاطراتی از پدر بزرگوارشان به نمایش بسیاری از فرش های دستبافت زمان ایشان در موزه های داخل و خارج از کشور اشاره و مقرر گردید در اردیبهشت ماه مراسمی در خصوص بزرگداشت ارباب حسن تفضلی پدر صنعت نساجی ایران برگزار گردد و دانشگاه از هم اکنون تمهیدات لازم را بیندیشد. مدیر شرکت فرش نگین مشهد آقای فتاحی نیز از دیگر افرادی بود که در دانشگاه کاشان حضور بهم رسانده و در راستای ارتباط و تعامل بیشتر دانشگاه با صنعت آمادگی هرگونه همکاری با دانشگاه را تاکید کرد و حضور اساتید رشته های برق و مکانیک را در شرکتها و فعالیت و همکاری آنان با صاحبان صنایع را لازم و ضروری برشمرد.

مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان گفت: در راستای توسعه فعالیت ها و جذب مشارکت های مردمی ستاد توسعه دانشگاه میزبان حضور فعال خیّرین در جلسات متعدد بوده است.

علی محمد الماسی حضور سردار حسین آبادی عضو بنیاد برکت را از جمله خیرین دانست و افزود: این بنیاد موسسه ای اجتماعی، اقتصادی و عام المنفعه و وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که با هدف، توسعه فرهنگ کار و تولید از طریق مشارکت و حمایت از کارآفرینان برای رونق اقتصادی و خلق فرصت های شغلی و کارآفرینی و همچنین اجرای پروژه های محرومیت زدایی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور راه اندازی شده است.

سردار حسین آبادی در جمع اعضای ستاد توسعه دانشگاه کاشان، اظهار داشت: بنیاد برکت در فعالیت پنج ساله خود از بدو تاسیس تاکنون موفق به اجرای 140 طرح توانمند سازی اقتصادی از طریق مشارکت با کارآفرینان، احداث 408 مدرسه، ساخت 306 مسجد و حسینیه، 111 پروژه برق رسانی و 284 پروژه آبرسانی روستایی، احداث 360 کیلومتر جاده و ساخت 950 واحد مسکن برای محرومان و ... شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: تا با استفاده از ظرفیت های بنیاد و در سایه همکاری مشترک با دانشگاه کاشان، زمینه های جدیدی از گسترش خیریه فراهم گردد.

وی فعالیت در خصوص ایجاد مرکز اتیسم در کاشان را جز فعالیت های آتی این بنیاد برشمرد.

در این نشست دکتر فهیمی تبار عضو هیات مدیره ستاد توسعه دانشگاه کاشان نیز خواست تا  بنیاد برکت در راستای شناساندن دانشگاه به صاحبان صنایع و ارتباط و تعامل بیشتر با آنان دانشگاه را یاری نماید.

وی از حضور آقای پورمحمدیان مدیر عامل شرکت نساجی نخ نگارستان و عضو هیأت امنا شهرک صنعتی راوند نیز در این دانشگاه خبر داد و افزود: قرار است تا هیأت امناء شهرک صنعتی راوند نیز در راستای تامین یکی از نیازهای دانشگاه کاشان یاری نموده و سرمایه گذاری نمایند.

وی همچنین به حضور سرکار خانم زیبا تفضلی دختر زنده یاد ارباب حسن تفضلی پدر صنعت نساجی ایران در نشست های ستاد توسعه دانشگاه کاشان اشاره کرد و افزود: در این نشست این خیر بزرگوار ضمن یادآوری خاطراتی از پدر بزرگوارشان به نمایش بسیاری از فرش های دستبافت زمان ایشان در موزه های داخل و خارج از کشور اشاره  و مقرر گردید در اردیبهشت ماه مراسمی در خصوص بزرگداشت ارباب حسن تفضلی پدر صنعت نساجی ایران برگزار گردد و دانشگاه از هم اکنون تمهیدات لازم را بیندیشد.

مدیر شرکت فرش نگین مشهد آقای فتاحی نیز از دیگر افرادی بود که در دانشگاه کاشان حضور بهم رسانده و در راستای ارتباط و تعامل بیشتر دانشگاه با صنعت آمادگی هرگونه همکاری با دانشگاه را تاکید کرد و  حضور اساتید رشته های برق و مکانیک را در شرکتها و فعالیت و همکاری آنان با صاحبان صنایع را لازم و ضروری برشمرد.


نظر شما :