دیدار رئیس و اعضای ستاد توسعه دانشگاه کاشان با خیرین

۱۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۸:۵۰ کد : ۶۲۱۸ ستاد توسعه
تعداد بازدید:۵۲۸
رئیس دانشگاه کاشان به همراه اعضای ستاد توسعه این دانشگاه روز جمعه، نشستی صمیمانه با خانواده های خیرین مرحوم حاج خلیل ترکیان و آقای هاشمیان در تهران داشتند. رئیس دانشگاه کاشان با تاکید بر نقش و اهمیت این گونه دیدارها، مهم ترین هدف از این نشست ها را قدردانی و قدرشناسی از خیّرین و اقدامات ارزشمند آنان عنوان کرد. دکتر عباس زراعت حمایت واقفین و خیرین را برای توسعه علمی حایز اهمیت دانست و افزود: مهیا ساختن امکانات لازم در دانشگاه ها، سبب ایجاد آسایش و آرامش در دانشجویان می شود، که این آرامش نیز موجبات ارتقای علمی و فرهنگی جامعه را فراهم می کند. وی با اشاره به اینکه خانواده ها نیز نقش مؤثری در حمایت خیرین دارند اظهار داشت: مدیریت دانشگاه سعی دارد تا دیدار با خانواده های خیرین را در راستای، تجلیل و ارج نهادن به خدمات خیرین و برقراری ارتباط و ارج داشت خانواده های گرامیشان داشته باشد. دکتر زراعت همچنین در هفته گذشته دیداری با خیر گرانقدر حاج آقا مبینی در اصفهان داشتند و بر لزوم همکاری های ایشان با دانشگاه کاشان تاکید نمودند.
رئیس دانشگاه کاشان به همراه اعضای ستاد توسعه این دانشگاه روز جمعه، نشستی صمیمانه با خانواده های خیرین مرحوم حاج خلیل ترکیان و آقای هاشمیان در تهران داشتند.

رئیس دانشگاه کاشان با تاکید بر نقش و اهمیت این گونه دیدارها، مهم ترین هدف از این نشست ها را  قدردانی و قدرشناسی از خیّرین و اقدامات ارزشمند آنان عنوان کرد.

دکتر عباس زراعت حمایت واقفین و خیرین را برای توسعه علمی حایز اهمیت دانست و افزود: مهیا ساختن امکانات لازم در دانشگاه ها، سبب ایجاد آسایش و آرامش در دانشجویان می شود، که این آرامش نیز موجبات ارتقای علمی و فرهنگی جامعه را فراهم می کند.
وی با اشاره به اینکه خانواده ها نیز نقش مؤثری در حمایت خیرین دارند اظهار داشت: مدیریت دانشگاه سعی دارد تا دیدار با خانواده های خیرین را در راستای، تجلیل و ارج نهادن به خدمات خیرین و برقراری ارتباط و ارج داشت خانواده های گرامیشان داشته باشد.

دکتر زراعت همچنین در هفته گذشته دیداری با خیر گرانقدر حاج آقا مبینی در اصفهان داشتند و بر لزوم همکاری های ایشان با دانشگاه کاشان تاکید نمودند.


نظر شما :