دیدار رئیس دانشگاه کاشان با نوه مرحوم ارباب تفضلی

۱۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۸:۵۰ کد : ۶۲۱۹ ستاد توسعه
تعداد بازدید:۵۶۸
رئیس دانشگاه کاشان به همراه اعضای ستاد توسعه این دانشگاه، روز جمعه دیداری با صبیه و نوه مرحوم ارباب حسن تفضلی پدر نساجی ایران در تهران داشتند. دکتر عباس زراعت در این دیدار، خدمات ارائه شده مرحوم ارباب تفضلی به صنعت کشور را قابل تقدیر دانست و افزود: دانشگاه کاشان برای تجلیل از خدمات این بزرگوار، همایش بزرگداشت و جایزه ارباب تفضلی را پیش رو دارد. وی از اعلام آمادگی این دانشگاه برای تهیه موزه نساجی ارباب تفضلی خبر داد و تصریح کرد: در این موزه می توان امکانات سخت افزاری از صنعت نساجی قدیم را ارائه نمود. دکتر زراعت خاطر نشان کرد: در راستای تجلیل و تکریم از شخصیت این بزرگوار، دانشگاه کاشان همچنین علاقمند است تا زندگی مرحوم ارباب تفضلی را در قالب فیلم و کتاب تهیه نماید.

رئیس دانشگاه کاشان به همراه اعضای ستاد توسعه این دانشگاه، روز جمعه دیداری با صبیه و  نوه مرحوم ارباب حسن تفضلی پدر نساجی ایران در تهران داشتند.

دکتر عباس زراعت در این دیدار، خدمات ارائه شده مرحوم ارباب تفضلی به صنعت کشور را قابل تقدیر دانست و افزود: دانشگاه کاشان برای تجلیل از خدمات این بزرگوار، همایش بزرگداشت و جایزه ارباب تفضلی را پیش رو دارد.

وی از اعلام آمادگی این دانشگاه برای تهیه موزه نساجی ارباب تفضلی خبر داد و تصریح کرد: در این موزه می توان امکانات سخت افزاری از صنعت نساجی قدیم را ارائه نمود.

دکتر زراعت خاطر نشان کرد: در راستای تجلیل و تکریم از شخصیت این بزرگوار، دانشگاه کاشان همچنین علاقمند است تا زندگی مرحوم ارباب تفضلی را در قالب فیلم و کتاب تهیه نماید.


نظر شما :