ضیافت افطاری وزارت علوم با حضور خیرین دانشگاه کاشان

۱۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۲۱ کد : ۶۲۲۷ انتصابات جدید وزارت علوم تحقیقات وفن آوری
تعداد بازدید:۴۱۳
به مناسبت پانزدهم ماه مبارک رمضان میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) ونامگذاری این روز به نام روز خیرین دانشگاه ساز مراسم ضیافت افطاری خیرین آموزش عالی به میزبانی وزارت علوم برگزار شد. مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان، حضور خیرین دانشگاه ساز کاشان را در ابن مراسم پرشور دانست و گفت: در این مراسم رئیس دانشگاه کاشان، خیرین ارجمند آقایان مهندس سعیدی،دکتر آرزه گر، دکتر ضیایی، حاج مهدی کتابچی، سعید گرام،سید محمد محتشمی و خانم صباحی حضور داشتند. محمد الماسی با اشاره به اینکه خیرین دانشگاه کاشان سرآمد خیرین آموزش عالی هستند و بر اساس اعلام وزارت علوم رتبه نخست را در بین دانشگاه های کشور دارند اظهار داشت: حضور خیرین کاشان در این جلسه نشان دهنده درجه تلاش و فعالیت خیرین و تعلق و احترامشان به دانشگاه است. وی افزود: در این مراسم مهندس سعیدی به نمایندگی خیرین مطالبی را در خصوص آثار و برکات کار خیر ارائه نمودند. خیرین وزارت علوم با بیان دیدگاه و نظرات خود، به مشکلاتی در زمینه سختگیری‌های مالیاتی، مشکلات اساسنامه بنیادها و ... اشاره کردند. بر اساس گفته‌های رییس کمیته خیرین وزارت علوم، در حال حاضر طرح‌های عمرانی که با مشارکت خیّرین در آموزش عالی ساخته شده شامل 100 طرح با زیر بنایی حدود 300 هزار متر مربع می باشد. دکتر امید گفت: درحوزه خیرین وزارت علوم 400 خیر شناسایی شده‌اند که از این تعداد 350 نفر از خیرین و 50 نفر از واقفین این حوزه هستند. وی اظهار داشت: طبق گزارشات اعلام شده 65 هزارمتر مربع فضای آموزشی، کمک آموزشی، رفاهی و پژوهشی با اعتباری حدود 650 میلیارد ریال به دست خیّرین ساخته شده است. همچنین 54 هزارمتر مربع فضای عمرانی با اعتباری حدود 540 میلیارد ریال نیز درحال ساخت است. رییس کمیته خیرین در این نشست تاکید کرد که بودجه دانشگاه‌ها و کمک‌های دولت کفاف ساخت و ساز در دانشگاه‌ها را نمی‌دهد و بر اساس بودجه‌های کنونی و نحوه تخصیص آنها اتمام این طرح‌ها تا 20 سال طول خواهد کشید خواستار ادامه و استمرار مشارکت خیرین در اتمام پروؤه هی عمرانی در دست ساخت شد.وی همچنین یاداور شد خیرین دانشگاه سازعلاوه بر ساخت ساختمان های آموزشی می‌توانند به ساخت خوابگاه‌ها و تجهیز آزمایشگاه‌ها اقدام کنند.

به مناسبت پانزدهم ماه مبارک رمضان میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) ونامگذاری این روز به نام روز خیرین دانشگاه ساز مراسم ضیافت افطاری خیرین آموزش عالی به میزبانی وزارت علوم برگزار شد.

 مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان، حضور خیرین دانشگاه ساز کاشان را در ابن مراسم پرشور دانست و گفت: در این مراسم رئیس دانشگاه کاشان، خیرین ارجمند آقایان مهندس سعیدی،دکتر آرزه گر، دکتر ضیایی، حاج مهدی کتابچی، سعید گرام،سید محمد محتشمی و خانم صباحی حضور داشتند.

 محمد الماسی با اشاره به اینکه خیرین دانشگاه کاشان سرآمد خیرین آموزش عالی هستند و بر اساس اعلام وزارت علوم رتبه نخست را در بین دانشگاه های کشور دارند اظهار داشت: حضور خیرین کاشان در این جلسه نشان دهنده درجه تلاش و فعالیت خیرین و تعلق و احترامشان به دانشگاه است.

 وی افزود: در این مراسم مهندس سعیدی به نمایندگی خیرین مطالبی را در خصوص آثار و برکات کار خیر ارائه نمودند.

 خیرین وزارت علوم با بیان دیدگاه و نظرات خود، به مشکلاتی در زمینه سختگیری‌های مالیاتی، مشکلات اساسنامه بنیادها و ... اشاره کردند.

 بر اساس گفته‌های رییس کمیته خیرین وزارت علوم، در حال حاضر طرح‌های عمرانی که با مشارکت خیّرین در آموزش عالی ساخته شده شامل 100 طرح با زیر بنایی حدود 300 هزار متر مربع می باشد.

 دکتر امید گفت: درحوزه خیرین وزارت علوم 400 خیر شناسایی شده‌اند که از این تعداد 350 نفر از خیرین و 50 نفر از واقفین این حوزه هستند.

 وی اظهار داشت: طبق گزارشات اعلام شده 65 هزارمتر مربع فضای آموزشی، کمک آموزشی، رفاهی و پژوهشی با اعتباری حدود 650 میلیارد ریال به دست خیّرین ساخته شده است. همچنین 54 هزارمتر مربع فضای عمرانی با اعتباری حدود 540 میلیارد ریال نیز درحال ساخت است.

 رییس کمیته خیرین در این نشست تاکید کرد که بودجه دانشگاه‌ها و کمک‌های دولت کفاف ساخت و ساز در دانشگاه‌ها را نمی‌دهد و بر اساس بودجه‌های کنونی و نحوه تخصیص آنها اتمام این طرح‌ها تا 20 سال طول خواهد کشید خواستار ادامه و استمرار مشارکت خیرین در اتمام پروؤه هی عمرانی در دست ساخت شد.وی همچنین یاداور شد خیرین دانشگاه سازعلاوه بر ساخت ساختمان های آموزشی می‌توانند به ساخت خوابگاه‌ها و تجهیز آزمایشگاه‌ها اقدام کنند.


نظر شما :