کرسی‌های علمی با حمایت خیرین در دانشگاه کاشان راه اندازی می شود

۱۵ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۲۰ کد : ۶۲۲۸ انتصابات جدید وزارت علوم تحقیقات وفن آوری
تعداد بازدید:۵۳۵
رئیس دانشگاه کاشان از راه‌‌اندازی کرسی‌های علمی با حمایت خیرین در این دانشگاه خبر داد. دکتر عباس زراعت با اشاره به اینکه پیشنهاد این طرح از سوی مهندس علی سعیدی مطرح گردیده است گفت: دانشگاه کاشان تصمیم دارد در هر سال چند کرسی تدریس و پژوهش برای اساتید و شخصیت‌های بین المللی با هزینه خیرین در دانشگاه راه اندازی کند. وی اظهار داشت: این کرسی‌ها به نام خیرین بوده و می‌تواند برای همیشه استمرار داشته باشد. رئیس دانشگاه کاشان با بیان اینکه این اقدام گام موثری برای ارتباطات بین‌المللی و حضور دانشمندان خارجی در دانشگاه می‌باشد اظهار امیدواری کرد: تا این اقدام مورد استقبال خیرین دیگر نیز قرار گیرد.

رئیس دانشگاه کاشان از راه‌‌اندازی کرسی‌های علمی با حمایت خیرین در این دانشگاه خبر داد.

دکتر عباس زراعت با اشاره به اینکه پیشنهاد این طرح از سوی مهندس علی سعیدی مطرح گردیده است گفت: دانشگاه کاشان تصمیم دارد در هر سال چند کرسی تدریس و پژوهش برای اساتید و شخصیت‌های بین المللی با هزینه خیرین در دانشگاه راه اندازی کند.

وی اظهار داشت: این کرسی‌ها به نام خیرین بوده و می‌تواند برای همیشه استمرار داشته باشد.

رئیس دانشگاه کاشان با بیان اینکه این اقدام گام موثری برای ارتباطات بین‌المللی و حضور دانشمندان خارجی در دانشگاه می‌باشد اظهار امیدواری کرد: تا این اقدام مورد استقبال خیرین دیگر نیز قرار گیرد.


نظر شما :