وزیر علوم : خیرین با تاثیر کمی و کیفی در آموزش عالی کشور نام نیک خود را جاودانه می کنند

۲۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۱ کد : ۶۲۳۱ انتصابات جدید وزارت علوم تحقیقات وفن آوری
تعداد بازدید:۶۹۸
دکتر محمد فرهادی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در نخستین همایش خیرین و واقفین آموزش عالی خطاب به آنها گفت: شما با کار خیر خود تأثیری در گسترش کمی و کیفی آموزش عالی می گذارید که نام نیک شما را جاودانه می سازد. به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ، دکتر فرهادی با اشاره به گسترش کمی آموزش عالی، جهت گیری های آینده وزارت علوم را حرکت به سمت مهارت اندوزی و کارآفرینی دانست و اعلام کرد : سال آینده با احداث ۴ پارک علم و فناوری و شکل گیری کریدورهای علم و فناوری امیدواریم که دانش آموختگان به گونه ای فارغ التحصیل شوند که بتوانند هرچه زودتر وارد بازار کار شوند. وزیر علوم افزود: وسعت توسعه کمی آموزش عالی، طبعاً به اعتبارات بیشتری نیازمند بوده و در صورتی که اعتبارات کنونی وزارت علوم ۳ برابر شود می توان گفت که حداقل اعتبارات محقق شده است. رئیس ستاد خیرین و واقفین گفت: در چنین شرایطی است که نقش خیرین و عظمت کار آنها بیش از پیش مشخص می شود و حمایت های خیرین در همه زمینه ها از حمایت از نخبگان کم بضاعت گرفته تا ساخت خوابگاه های مجردی و متأهلین می تواند به آرامش روحی دانشجویان بیانجامد و آنها بتوانند با فراغ بال به تحصیل بپردازند. وی عضویت خیرین در هیئت های امنای دانشگاه ها را گامی مثبت در جهت حمایت خیرین از دانشگاه ها عنوان کرد و از آنها خواست با حمایت های بی دریغ خود از آموزش عالی مسیر توسعه علمی را هموار ساخته و به تحقق اهداف ترسیم شده در اسناد بالا دستی یاری رسانند.
دکتر محمد فرهادی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در نخستین همایش خیرین و واقفین آموزش عالی خطاب به آنها گفت: شما با کار خیر خود تأثیری در گسترش کمی و کیفی آموزش عالی می گذارید که نام نیک شما را جاودانه می سازد.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ، دکتر فرهادی با اشاره به گسترش کمی آموزش عالی، جهت گیری های آینده وزارت علوم را حرکت به سمت مهارت اندوزی و کارآفرینی دانست و اعلام کرد : سال آینده با احداث ۴ پارک علم و فناوری و شکل گیری کریدورهای علم و فناوری امیدواریم که دانش آموختگان به گونه ای فارغ التحصیل شوند که بتوانند هرچه زودتر وارد بازار کار شوند.
وزیر علوم افزود: وسعت توسعه کمی آموزش عالی، طبعاً به اعتبارات بیشتری نیازمند بوده و در صورتی که اعتبارات کنونی وزارت علوم ۳ برابر شود می توان گفت که حداقل اعتبارات محقق شده است.
رئیس ستاد خیرین و واقفین گفت: در چنین شرایطی است که نقش خیرین و عظمت کار آنها بیش از پیش مشخص می شود و حمایت های خیرین در همه زمینه ها از حمایت از نخبگان کم بضاعت گرفته تا ساخت خوابگاه های مجردی و متأهلین می تواند به آرامش روحی دانشجویان بیانجامد و آنها بتوانند با فراغ بال به تحصیل بپردازند.
وی عضویت خیرین در هیئت های امنای دانشگاه ها را گامی مثبت در جهت حمایت خیرین از دانشگاه ها عنوان کرد و از آنها خواست با حمایت های بی دریغ خود از آموزش عالی مسیر توسعه علمی را هموار ساخته و به تحقق اهداف ترسیم شده در اسناد بالا دستی یاری رسانند.

نظر شما :